Veškeré objednávky mezi svátky budete odesílat 3. 1. 2021

Reklamace

          Jak postupovat při reklamaci

  • Informujte prodejce o nároku na uplatnění reklamace prostřednictvím emailu: info@topbatohy.cz nebo telefonicky: +420 778 546 640.
  • Vyplňte reklamační formulář, který můžete odeslat na email nebo přiložit k reklamovanému zboží.
  • Reklamaci nám můžete zaslat prostřednictvím Zásilkovny, na email Vám zašleme reklamační štítek, pomoci kterého zásilku odešlete z jakéhokoliv výdejního místa. Pokud nemáte výdejní místo poblíž, můžete zboží zaslat Českou poštou na adresu: TopBatohy, Zdeněk Adamec, Husova 9/10, 68201 Vyškov.
  • Zboží řádně zabalte a označte adresním štítkem.
  • Reklamace zaslaná na dobírku nebude prodejcem převzata.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení